joi, 25 martie 2010

I did it... again :)

...


Cartea „Satrange – iubita secretă a regelui” e pe cale să vadă lumina tiparului. Mă gândesc serios să o distribui în librării, dar şi de această dată tirajul va fi mic şi nu ştiu în câte locuri s-ar putea împărţi, plus că adaosul librarilor şi cel al distribuitorilor va ridica preţul mult mai mult decât e cazul aşa că deocamdată rămân la varianta de a o trimite prin poştă – cel puţin la tirajul acesta. Dacă va fi cazul să suplimentez, voi apela la librari şi promit să vă anunţ. Nu mai dau detalii despre conţinut, ceea ce am postat din ea cred că este relevant iar coperta este suficient de sugestivă.


„Satrange – iubita secretă a regelui”


Autor: Mikael A. Dobrescu

Editura Ex Ponto

228 pagini

20 RON

(cu taxele postale, circa 30 RON)



Coperta I





Coperta aIVa






romanul.frustrat@yahoo.com

mikael_dobrescu@yahoo.com


...

45 de comentarii:

  1. Observand ca momentul "Who's Bad" a fost foarte apreciat, tin sa va anunt ce am auzit aseara la Europa Fm...pe 11 aprilie vine "acel" Ernest Valentino, in Bucuresti si va "concerta" intr-un club de pe Bulevardul Libertatii de la ora 20:30, sau 21:30.

    Celor care vor dori sa mearga si au posibilitatea...nu pot sa le urez decat "distractie placuta"....vorbim doar de copia recunoscuta oficial de Michael Jackson.

    Scorpya

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooops you did it again...Superba coperta...copertile...iar cartea pare chiar promitatoare...Am ramas cu sufletul la gura dupa acea introducere...Abia astept s-o citesc cap-coada! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact cum banuiam, primul meu mesaj nu a fost expediat:)). Si era mult mai important decat anuntul cu copia aia :(

    Primul mesaj suna c-am asa....iti trimit datele pe una din adresele de mail fiindca ma abonez la carte!

    Si un pupic si o imbratisare pentru cel care poarta magia creata de Michael Jackson mai departe!!!

    Scorpya

    RăspundețiȘtergere
  4. super!!cu siguranta o s-o cumpar si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur,Mihai,ca ai reusit sa inchei romanul cu bine si ca va iesi curand la lumina :) Copertile sunt foarte frumoase,iar ceea ce vor cuprinde va fi cu siguranta o lectura impresionanta. Multumim Mihai!

    Va imbratisez pe toti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. abia astept sa citesc cartea desi va ajunge destul de greu din romania in italia.faina coperta.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Romania a avut onoarea de a fi acceptata in echipa Justice 4 Michael.

    Acum totul depinde de noi sa-i aratam dragostea si suportul nostru lui Michael.

    Va asteptam Duminica, 28 Martie la Monumentul MJ din Herastrau la orele 16:00 pentru a semna cu totii steagul official Justice 4 Michael in Romania. Steag care va fi trimis celor din USA care se va alatura steagurilor din intreaga lume care lupta pentru a i se face dreptate lui Michael in procesul intentat impotriva lui Conrad Murray.

    Pentru mai multe detalii si pentru a vedea steagul accesati urmatorul link http://mjjfan.ning.com/page/justice-4-michael"

    It's all for L.O.V.E

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihai,aveam o presimtire ca ai sa ne anunti ceva,dupa ce ieri am vazut superba coperta,care sunt sigura ca este facuta de talentata ta nepotica,Georgia.Si a doua coperta apartine cu siguranta micutei Sabina.Felicitari fetelor!Michael poate fi mandru de voi,se vede ca puneti iubire si suflet in ce faceti!
    Dupa cum ai sa constati,Dia ti-a trimis deja "o comanda " de carte,care trebuie sa recunosc,atata cat am citit,m-a frapat.Te rog sa ne ti la curent cu evolutia publicarii ei si cu data aproximativa a primirii ei prin posta.Daca ar fi posibil,pana la 18 aprilie,cand va fi ziua mea,nici nu-mi trebuie un cadou mai frumos!

    Mihai,ce sa-ti mai spun,raman a ta cititoare fidela,
    Cu prietenie si nerabdare,
    Liliana

    RăspundețiȘtergere
  9. Spectacolul lui Earnest Valentino va fi pe 10 aprilie, orele 22, la Jet Set Events Hall care se afla pe bd-ul LIbertatii, nr.1( rond Cosbuc). Puteti comanda bilete online, pe eventim.ro( sper ca nu se considera reclama, doar am dat un exemplu, eu cel putin de-acolo am apucat sa comand). Ceea ce m-a impresionat este faptul ca incasarile din bilete( plus onorariul lui EV) vor fi donate sectiei de chirurgie pt copii, in curs de infiintare la spitalul Marie Curie din Bucuresti. Este exact in spiritul lui MJ, asa ar fi facut si el:).
    Mi-am luat si eu bilet, stiu ca nimeni nu-l va egala pe Michael, dar macar am si eu ocazia sa vad o farama din magia pe care o crease MJ( din pacate, m-a adus barza cam tarziu:()... Va asteptam acolo!
    Mihai, sunt convinsa ca este minunata cartea ta, din ce am citit pe blog mi se pare extrem de interesanta, culmea este ca ma regasesc in unele pasaje..asta poate pt ca am luat-o definitiv razna( asa ar spune unii amici) dar nu-mi pasa:)
    Cu siguranta o voi comanda.
    Este pt prima oara cand scriu, desi urmaresc blogul destul de des( prefer sa stau in umbra).
    Mihai, iti multumesc ca existi!
    In plus, as dori sa fac un anunt:
    Justice 4 Michael este initiativa fanilor din USA de a aduna fani din intreaga lume pentru a li se alatura lor si sa-i aratam lui Michael suportul nostru.
    Romania a avut onoarea de a fi acceptata in echipa Justice 4 Michael.
    Acum, totul depinde de noi sa-i aratam dragostea si suportul nostru lui Michael.
    Pentru a sustine aceasta cauza trebuie sa facem urmatoarele:
    1. Ne intalnim Duminica, 28 Martie in Bucuresti, la Monumentul MJ de pe Aleea Michael Jackson, din parcul "Herastrau" , la orele 16:00 pentru a semna cu totii steagul oficial Justice 4 Michael in Romania. Steagul va fi trimis celor din USA si se va alatura steagurilor din intreaga lume care lupta pentru a i se face dreptate lui Michael in procesul intentat impotriva lui Conrad Murray(proces care va incepe pe 5 aprilie, din cate stiu).
    Desigur, actiunea noastra este mai mult simbolica, dar trebuie sa-i facem constienti ca ne-am saturat de tot prafu' aruncat in ochi,de toata cacealmaua asta.. We've had enough!! .. Vrem sa stim adevarul si sa i se faca dreptate!
    Sper sa ne intalnim cat mai multi acolo!
    Keep Michaeling,
    Dana

    RăspundețiȘtergere
  10. Inca ceva,care m-a tulburat mult:azi,25 martie 2O1O,sunt 9 luni de cand nu mai stim nimic de Michael...

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiti ce i-as face lui Murray in clipa asta?I-as taia mainile,picioarele,si limba ca sa nu poata vorbi,sa sufere in tacere,pentru ce i-a facut lui Michael.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dia, mi-ai dat o veste ce o astept de mult timp, mi-era teama ca nu va veni niciodata, mi-era teama ca noi, fanii din Romania, nu vom fi "acolo". M-am tot gandit cum sa fac, care ar fi ideea cea mai buna ca si noi sa ne facem simtita prezenta, sa cerem adevarul pentru Michael(cel putin sa incercam, caci adevarul?????...), chiar vroiam sa te intreb pe tine(care ne-ai dat de multe ori de stire "noutatile") daca nu ai cunostinte ca se face ceva in sensul asta.
    Ma gandeam, Mihai, sa te rog sa mai iei legatura cu cei de la „Michael Jackson Fan Club” din Corpus Christi, Texas-SUA, poate ne-ar fi spus ei cum putem face sa avem si noi macar un reprezentant acolo. Si uite ca s-a facut ceva. N-am stiut de initiativa fanilor din SUA.
    Dia, pot sa te rog ceva?
    Semneaza, te rog, daca vrei, si cu numele meu(multumesc mult!..anticipat)caci eu nu pot veni in Herastrau, dar...gandul si dragostea mea pentru el vor fi acolo...

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu intarziere, vreau sa le multumesc tuturor pentru urari, intr-adevar, am avut o problema cu PC-ul care in cele din urma s-a rezolvat.
    De asemenea, doresc sa le urez si eu celorlalti sarbatoriti ai lunii sa aiba parte numai de dragoste si caldura in suflete.
    Ma bucur sa aud ca romanul e gata sa vada lumina tiparului, ma inscriu si eu pe lista de asteptare (voi reveni cu un e-mail) cartea aceasta e un must have, nu cred ca voi mai avea liniste sufleteasca daca nu o citesc :)
    Cu dragoste,
    aura

    RăspundețiȘtergere
  14. Mihai,iti multumesc pentru tot ceea ce faci!
    Acesta carte este inca o dovada a imensei tale iubiri si recunostinte pentru Michael si indraznesc sa spun...si pentru noi cei care suntem aici,alaturi de tine.Este poate inutil si prea putin sa spunem de cata munca si sacrificiu este nevoie pentru a scrie o carte...Iar tu ti le-ai asumat...si asta nu o poti face decat din prea multa iubire si dorinta de a darui...
    Citind ceea ce urmeaza sa ne pregatesti,simt si eu la randu-mi,in inima mea,o mare recunostinta pentru tine... sunt fericita ca esti roman,ca te-ai nascut in Romania noastra si ca ne putem bucura de ceea ce faci si de ceea ce scrii in dulcea noastra limba romaneasca.
    Si da...spun din nou si eu:Iti multumesc ca existi! Si ca ai creat aceasta magie si acest loc minunat.
    Dumnezeu sa te binecuvinteze!Esti un om plin de calitati si de-o mare frumusete interioara!
    Dintotdeuna,am admirat si apreciat emorm oameni care tac si fac.Iar tu esti unul dintre ei.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aviz amatorilor/amatoarelor. Am incarcat pe megaupload "Royal Concert from Brunei" sustinut de MJ pe 16.07.1996 cu ocazia aniversarii a 50 de ani a sultanului din Brunei - Hassanal Bolkiah. Concertul l-am splituit in doua discuri format DVD5 si fiecare disc contine 15, respectiv 14 fisiere arhivate cu WinRAR. Adresele de descarcare sunt urmatoarele:
    DISC 1 - contine capitolele 1-5 din concertul de la Brunei + prestatia lui MJ la MSG din septembrie 2001 cu prilejul implinirii a 30 de ani de cariera.

    http://www.megaupload.com/?d=BY1XB39D
    http://www.megaupload.com/?d=NAGGPHDK
    http://www.megaupload.com/?d=AJJO8VSH
    http://www.megaupload.com/?d=M3A03KRW
    http://www.megaupload.com/?d=MK359BM8
    http://www.megaupload.com/?d=QRVLLDJJ
    http://www.megaupload.com/?d=7TJ32T63
    http://www.megaupload.com/?d=9JMNA7YE
    http://www.megaupload.com/?d=8CT56YMB
    http://www.megaupload.com/?d=AAX4O23Q
    http://www.megaupload.com/?d=TGXOANUU
    http://www.megaupload.com/?d=664ER36K
    http://www.megaupload.com/?d=1CN0NHEL
    http://www.megaupload.com/?d=F6HQ3CAM
    http://www.megaupload.com/?d=3H1VA6C3

    DISC 2 - contine concertul de la Brunei de la capitolele 6 la final:

    http://www.megaupload.com/?d=89Q9RBD9
    http://www.megaupload.com/?d=YCQEY7LL
    http://www.megaupload.com/?d=VQ49XD0J
    http://www.megaupload.com/?d=Z6L9NAKS
    http://www.megaupload.com/?d=25HQ4X8L
    http://www.megaupload.com/?d=7AEHVUET
    http://www.megaupload.com/?d=G8SZR7QV
    http://www.megaupload.com/?d=JKSRTHB6
    http://www.megaupload.com/?d=N05GL9NV
    http://www.megaupload.com/?d=2Q2Q659I
    http://www.megaupload.com/?d=QEXZVUIJ
    http://www.megaupload.com/?d=A1Y7RXM8
    http://www.megaupload.com/?d=V2Z3JZMG
    http://www.megaupload.com/?d=E5ADLV1Z

    Daca intimpinati vreo problema la descarcare, nu ezitati sa ma contactati. Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce mi-as dori sa ma semnez si eu pe acel steag.Daca as fi in romania as veni sigur la bucuresti,cu trenul dar asa din italia imi este imposibil.Dar asa cum a scis si Ariana dragostea mea vesnica va fi cu el si o sa ma rog sa se faca dreptate.Macar atata consolare sa avem.

    RăspundețiȘtergere
  17. Adriana,stai linistita,o sa semnez si pentru tine,si chiar daca nu vom fi acolo fizic pe 5 aprilie,vom fi prezenti cu sufletul si stiu ca si asta va conta.

    Cateva petitii prin care putem ajuta.
    http://www.petitiononline.com/TINIxMJ/petition.html

    http://www.petitionspot.com/petitions/SAVEMJZLEGACY/

    http://mjtruthnow.com/MJ/

    http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?MICHAELJ

    LOVE

    RăspundețiȘtergere
  18. DIA te rog semneaza si pentru mine!!!!N-am cum sa ajung in Bucuresti. (semneaza cu Alina G.)

    Alina

    RăspundețiȘtergere
  19. ok, inteleg ce simtiti fata de Michael, de a aduce la cunostinta celorlalti orice aflati, mai mult sau mai putin interesant, dar totusi...acum ar trebui sa apara manifestrile voastre fata de cartea lui Mihai...Chiar nu puteti vedea mai departe de ochelari...? Ok, Mihai este prea generos si gentil si va aproba toate commenturile, dar...nu credeti ca il dezamagiti cu atata nebagare de seama...?

    RăspundețiȘtergere
  20. am uitat sa semnez mai sus, Nadia

    RăspundețiȘtergere
  21. Domnule Mihai, ma bucur ca romanul este gata. Felicitari si mult succes in continuare! (va voi trimite si eu mail cu datele pentru a comanda cartea:) )

    Dia, mai sus Ariana ti-a lasat acel mesaj cu rugamintea de a semna si pentru ea... As fi vrut si eu sa te rog acelasi lucru insa am zis ca ramane pt mine gandul ca sa nu te deranjez.. acum ca ai scris Adriana in loc de Ariana, am zis ca trebuie sa spun ca nu am fost eu (in cazul in care te gandeai la mine:D ) Si in momente de acest gen cand ceva se intampla/ se organizeaza in capitala, chiar as vrea sa fiu acolo sau foarte aproape.. dar din Timisoara pana la Bucuresti e cale lunga...

    Va imbratisez cu mult drag pe toti! "God bless you all!"

    RăspundețiȘtergere
  22. Alina,Ariana,Adriana si Diana30,nu am nimic impotriva sa semnez si pentru voi.

    Adriana,am facut eu o greseala,am vazut acum ca mesajul era de la Ariana.

    Nadia,daca Mihai nu are nimic impotriva cu tot ce se posteaza aici,nu vad de ce altii ar avea.

    LOVE

    RăspundețiȘtergere
  23. Nadia total in asentimentul tau, si daca s-ar scrie la subiect ar mai fi cum ar fi( ma refer la Michael) dar la un moment dat acest blog (al lui Mihai) se transformase in ce si cine a mai facut la bacalaureat de parca interesa pe cineva acest lucru, sau , mai rau , cine isi pierduse telefonul in maioneza sau cam asa ceva. Cu riscul de a ma repeta si sigur de a supara ACEST BLOG ESTE AL LUI MIHAI FACUT PENTRU CEI CARE IL IUBESC PE MICHAEL JACKSON SI CARE AU CEVA DE IMPARTASIT DESPRE EL SI DISCUTII LA CE POSTEAZA MIHAI, discutii despre maioneza si bacalaureat pe mes intre voi.
    Mihai stii foarte bine parerea mea despre carte si cu cita nerabdare astept sa iasa de la tipar.
    Violeta

    RăspundețiȘtergere
  24. “Primăvara-ncântătoare
    Scoate iarba pe câmpii,
    Vin Floriile cu soare
    Şi soarele cu Florii.”

    Mihai, fetelor si…oricine citeste aceste randuri:
    Fie ca Sfintele Florii să va umple cu mărinimie sufletul de increderea ca visele vi se vor implini, de bucuria ca puteti darui si primi iubire, de frumuseţea , gingăşia si parfumul florilor atat de firave, dar atat de darnice… sa fiti sanatosi, fericiti si pe zi ce trece tot mai intelepti...sa priviti in jurul vostru si sa-i aratati celui de langa voi ca va pasa...sa nu uitati sa-i multumiti lui Dumnezeu pentru miracolul numit viata si….sa zambiti!

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu nu sunt in totalitate de acord cu voi fetelor.Eadevarat ca acest blog e dedicat si lui Michael dar am crezut ca suntem o familie si in familie oamenii isi impartasesc unii altora experientele comice sau dureroase,ne sustinem reciproc chiar daca nu ne cunoastem personal sau intre noi sunt sute sau in cazul meu,mii de km distanta.Pe langa munca depusa de Mihai,postari si carti.o munca mai mult decat laudabila si de admirat,tocmai aceasta legatura si afectiune face acest blog diferit de altele care se rezuma la a oferi informatii despre viata si activitatea lui Michael.Binenteles ca si eu ca toti de aici suntem interesati mai intai de munca pe care Mihai o depune dar simt,ma bucur,rad sau sufar alaturi de ceilalti.Si poate nu o sa credeti dar familia aceasta,cu tot ce reprezinta ea imi este singura prietena si consolare in aceasta tara straina.Si sper sa ramana asa.

    RăspundețiȘtergere
  26. Pentru toate florile, de ziua lor, un sincer si calduros "La multi ani!", multa sanatate, fericire, iubire si sa infloriti pe zi ce trece tot mai frumos!


    p.s.: Multumesc Dia!

    RăspundețiȘtergere
  27. Observ că spiritele se încing din nou şi nu aş fi vrut să intervin, dar nici nu vreau ca discuţiile în contradictoriu să degenereze (pentru a nu ştiu câta oara) în scandal. Nadia, generoasă ca întotdeauna :) şi Violeta, tranşantă cum o ştiu :) au un punct de vedere pe care îl împărtăşesc şi pentru care le mulţumesc. Nu pot să nu le dau dreptate. Dar nu e nevoie să insist pe tema asta, am mai făcut-o şi am sperat că voi fi luat în seamă. Nu s-a întâmplat aşa. Mi-ar plăcea mult ca pe blog discuţiile să se rezume la subiectul Michael Jackson dar şi aici, oameni buni, puteţi fi mai selectivi. Există un blog (http://sites.google.com/site/whereismichaeljackson/) pe care se postează tot felul de trăznăi, care mai de care mai aberante şi vă rog sa mă credeţi că nu intenţionez sub nicio formă să-i fac concurenţă. În ciorba aia are loc toată lumea care e interesată de aşa ceva. În „ţara noastră de kko”, mi-ar fi plăcut, recunosc, ca atmosfera sa fie mai – să-i spunem intelectuală; pentru că eu consider că nu ne comparăm cu cei de „dincolo”, că suntem mult mai inteligenţi decât ei şi că, spre deosebire de ei, noi am înţeles de ce ne place Michael Jackson. Îi felicit din inimă pe cei care au avut examene şi pe care le-au trecut cu bine. Întâmplările legate de pasiunea pentru Michael Jackson, indiferent că e vorba de vise ori de telefoane căzute în maioneză – sunt nostime şi nu văd de ce să nu le povestim. Tot ce vă cer eu este să încercaţi să decantaţi toate acele informaţii pe care le primiţi, în special pe cele legate de Michael Jackson; să le analizaţi cu sufletul şi cu mintea şi să le alegeţi pe cele reale şi cu adevărat interesante; altminteri, creierul nostru bombardat cu bias-uri va fi năucit şi din ce în ce mai puţin capabil să discearnă în încrengătura de ştiri vehiculate pe internet. Nu am nimic împotrivă că aici s-a creat o familie, chiar mă bucură asta; totuşi, unele lucruri pot fi împărtăşite pe messenger. Adică, eu aşa fac. Îmi închipuiam că aşa e normal. Dar, poate că mă înşel.

    Vă mulţumesc mult pentru cuvintele minunate de apreciere, tuturor celor care mi-aţi scris pe mail şi vă asigur că veţi primi „Satrange” în cel mai scurt timp posibil.

    La Mulţi Ani, tuturor celor cu nume de flori!

    RăspundețiȘtergere
  28. Doresc sa le urez si eu un sincer si calduros LA MULTI ANI! tuturor persoanelor cu nume de flori, dar si celor nascute in zodia berbecutilor...multa sanatate va doresc si dragoste!

    Cum am mai spus...cartea se anunta promitatoare, extrem de interesanta...si ce sa mai zic...ma inscriu si eu pe lista de asteptare a cartii...felicitari Mihai...pentru munca si efortul pe care l ai depus si ma bucur enorm pentru inspiratia ta si darul de a "manui" cuvintele asa frumos si expresiv!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ariana,Alina G,Diana30 si Adriana,gata am fost si am semnat si pentru voi :)

    Uitati aici si linkul siteului justice4michael si "povestea" steagurilor.Mai intai vor fi la proces, apoi fanii le vor lasa la Forest Lawn.

    http://www.justice4michaeljackson.com/fanact_0006.php

    O poza din Herastrau cu monumentul si steagul nostru

    http://picasaweb.google.com/DiaforeverlovesMikey/LOVE#5453714380256830210

    La multi ani tuturor cu nume de floare!

    LOVE

    RăspundețiȘtergere
  30. La multi ani tuturor celor care isi serbeaza azi ziua de nume, tuturor florilor, numai bine va doresc, sanatate, fericire, sa fiti iubiti si sa daruiti iubire!

    Va imbratisez pe toti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  31. La multi ani tuturor florilor!
    Cineva drag mie mi-a spus "Cu o floare se face primavara pentru mine, daca floarea aceea esti tu!". Va doresc sa fiti acea floare pentru cineva si sa simtiti in suflet renasterea interioara.
    .... Si sa aveti parte de tot ce este mai bun si mai frumos pe lume. Pace, Iubire, Inspiratie si Magie!
    LOVE

    RăspundețiȘtergere
  32. Dezinformarea continua...

    Mai stiti medicamentele gasite de politie in casa lui Michael??!!...Cele carate mai intai cu pungile...apoi cu sacosele... ca la un moment dat sa se hotarasca la saci?!!...eh da aceleasi medicamente s-au transformat in "37 de tuburi de crema si 4 sticle de anestezic"...
    Informatia pretioasa o am de pe contactmusic...articolul e o aiureala scrisa la plictiseala ... 7 fraze care nu spun nimic.
    Sper ca in 5 aprilie sa se intample o minune... un strop de adevar...

    Niculina

    RăspundețiȘtergere
  33. Fetelor...Mihai...
    E cam cu efect intarziat ce voi zice...dar eu n-am mai intrat de cateva zile aici...
    Nu vreau sa par ca ma bag ca musca in lapte...dar ma priveste si pe mine...si trebuie s-o spun...
    Eu cred ca nimeni n-a facut abstractie acum, la aceasta postare, I did it again, de a comenta faptul ca Mihai urmeaza sa scoata cartea respectiva...Cam toate si-au spus parerea si si-au adus aprecierile la adresa lui Mihai...Acuma, nu era sa se continue la nesfarsit cu WOW si ABIA ASTEPT CARTEA sau mai stiu eu ce...Iar daca s-a continuat apoi cu alte chestii...asta se intampla pt ca am ajuns sa fim ca o familie si sa impartasim aproape tot...tot ce descoperim...chiar daca pt unii sunt mai putin interesante si relevante acele descoperiri...sau experiente personale...Mie, una, mi se pare frumos acest lucru care s-a creat aici...asta denota ca fanii lui Michael pot fi cu adevarat deosebiti...dar daca pe altii deranjeaza acest gen de discutii...atunci mai bine sa ne abtinem...
    Si nu cred ca a facut cineva vreodata abstractie de a comenta la o anumita postare subiectul respectiv...de obicei toata lumea a comentat ceea ce a postat Mihai...iar daca mai apoi s-a ajuns si la alte comentarii...mi se pare firesc ca dintr-o discutie sa dam in alta...
    In fine, daca pe cineva a deranjat vreodata ca am dat eu replica aceea cu "telefonul in maioneza" la acele patanii amuzante ale celorlalte fete...IMI PARE RAU! Nu se va mai repeta!
    Si apropos de vorbitul pe mess...nu toate si-au lasat id-urile aici ca sa putem comunica mai in amanunt pe mess...deci unele vor sa comunicam doar asa...E o dorinta a lor...Dar daca pe unii deranjeaza...mai bine sa n-o mai facem!
    O saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc Dia!
    Cu intarziere un calduros LA MULTI ANI,tuturor celor cu nume de flori!
    Adevarul,greu cuvant!Oare-l vom afla vreodata?!Oare massmedia va inceta vreodata sa-i mai murdareasca imaginea lui Michael,macar de dragul copiilor lui...La asta ar trebui sa se gandeasca toti cei implicati.Da,Michael nu mai poate fi lovit acum,dar copii lui sunt aici si de dragul lor imaginea omului Michael nu mai trebuie improscata cu noroi.Dar oare cine mai are timp sa se gandeasca la bietii micuti,acum cand totul a devenit doar o afacere profitabila din care toti incearca sa suga cat mai mult.Fa tu Doamne dreptate,ca dreptatea facuta de oameni nu mai exista de mult!Asta e tot ce pot sa mai sper!

    Alina

    RăspundețiȘtergere
  35. Abia astept sa o citesc si din nou sa traiesc acel suspans pe care l-am trait citind si prima caret(poate o sa vi se para mai nebunesc dar am citit-o in cam 8 ore) si mai ales sa vad ce detalii se afla intre acele cperti superb de atractive... inca o data va multumesc pentru respectul acordat lui M.J,si,din partea mea,toata stima petru dumneavoastra! O imbratisare calduroasa pentru toti admiratori lui Michael!

    RăspundețiȘtergere
  36. Violeta,"La multi ani!",sa fii sanatoasa, iubita, iar fiecare zi sa-ti aduca noi impliniri si bucurii!

    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani ,Violeta !ti doresc tot binele din lume !

    Val.

    RăspundețiȘtergere
  38. Urez si eu "La multi ani"...uneia dintre cele mai adevarate fane Michael Jackson cu care am placerea de a conversa!!!
    Te pup si te imbratisez dulce de la distanta si sa ramai asa cum te stim "transanta".

    Scorpya

    RăspundețiȘtergere
  39. de unde pot sa fac rost de carte pentru ca sint din Republica Moldova,te rog!!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Vreau si eu carte!v'am lasat un mesaj offline pe adresa de messenger!mi'am cumparat si cealalta carte dar o vreau si pe asta!..

    RăspundețiȘtergere
  41. buna...am si eu o intrebare ,este gata cartea??

    RăspundețiȘtergere
  42. as vrea si eu cartea si nu stiu cum sa procedez,eu sunt in spania,cum trebuie sa procedez?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  43. cartea este pur si simplu minunata!!!!am citi-o si o sa o mai citesc de foarte multe ori...sincer toate felicitarile de bine din lume...te iubesc si ii iubesc pe toti cei care il iubesc pe mj,o sa-mi comand si eu cartea cat de curand! pe aceasta cale as vrea sa-i multumesc doamnei psiholog nadia pavel pt momentele in care a fost alaturi de mine....(de la ea am citit cartea pt prima data)si pentru faptul ca este singura persoana care imi intelege obsesia pt michael jackson...va iubesc!!!ne vedem vineri la cabinet:d

    RăspundețiȘtergere

Vă rog să vă semnaţi dacă doriţi să comentaţi, ca să ştiu cine mi-a călcat pragul blogului :) Mulţumesc.